قوانین استفاده از خدمات تیوان هاست

تمامی کاربران سرویس‌های تیوان هاست بعد از تهیه هر یک از سرویس های ما، موظف به رعایت کامل قوانین و مقررات جاری نظام جمهوری اسلامی ایران و مقررات و عهدنامه‌های بین المللی مصوب در زمینه امور رایانه‌ای و اینترنتی و مقررات داخلی سایت تیوان می‌باشند. تیوان هاست این حق را برای خود محفوظ می‌داند که قوانین و مقررات این صفحه را بدون اطلاع به کاربران تغییر دهد.

۲.۱-تیوان هاست با آدرس t1host.ir که در این توافق‌نامه تیوان نامیده می‌شود.
۲.۲-خریدار: به مشخصات مندرج در فرم خرید سرویس.
تبصره: در مورد شخص حقوقی، نماینده معرفی شده، دارای اختیارات و تعهدات مقرر در قرارداد متضامنا با شخص حقوقی می‌باشد. نماینده باید به موجب فرم ثبت نام، در سربرگ شرکت معرفی می‌گردد.
۲.۳-مدارک لازم جهت ارسال پس از ثبت نام اشخاص حقیقی
کپی کارت ملی
۲.۴-مدارک لازم جهت ارسال پس از ثبت نام اشخاص حقوقی
برای اشخاص حقوقی کپی آگهی تاسیس و آخرین تغییرات درخصوص نشانی شرکت و اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل و دارندگان حق امضاء می‌باشد که متقاضی می‌بایست ظرف مدت ۴۸ ساعت از تاریخ ثبت نام در سایت و واریز وجه نسبت به تحویل فیزیکی آنها به نشانی دفتر مرکزی تیوان اقدام نماید. تبصره: درصورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی درسایت و مدارک هویتی واقعی سرویس تعلیق خواهد شد. در آن صورت خریدار مسئول کلیه خسارات وارده به اشخاص حقیقی و حقوقی خواهد بود.
۲.۵-مدارک لازم جهت ارسال پس از ثبت نام اشخاص حقوقی
خریدار اذعان می‌نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس‌ها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می‌کوشد. تیوان حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. تیوان حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.
۲.۶-مالکیت سرویس و کلیه مسئولیتها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار و نماینده خریدار هریک متضامنا می‌باشد.
۳.۱-آدرس ایمیل خریدار که در پرتال کاربران ثبت گردیده است و تیکت، بعنوان وسیله ارتباطی تیوان با وی محسوب می گردد.
۳.۲-کلیه مکاتبات تیوان با خریدار از طریق ایمیل خریدار و تیکت صورت خواهد گرفت و ارسال ایمیل بمنزله ابلاغ به خریدار تلقی می گردد و اثبات عدم ابلاغ به عهده خریدار می باشد. ضمنا وسیله ارتباطی خریدار با تیوان ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی خواهد بود.چنانچه نشانی ایمیل خریدار و یا سایر اطلاعات وی در پرتال تغییر نماید وی ملزم به تصحیح آن طی مدت ۴۸ ساعت از تغییر خواهد بود. در غیر اینصورت مسئولیت عواقب آن بعهده خریدار می باشد و خریدار نمی تواند درصورت تغییر نشانی ایمیل و عدم اطلاع آن به تیوان مدعی عدم ابلاغ اخطارهای تیوان باشد.
۴.۱-چنانچه خریدار در هر زمان بخواهد سرویس خود را ارتقا دهد درصورت موافقت تیوان مبلغ پرداختی بابت سرویس فعلی نسبت به زمان باقی مانده محاسبه و با پرداخت مابه‌التفاوت مبلغ زمان باقی مانده و نرخ سرویس بهتر سرویس فعلی به سرویس جدید ارتقاء می‌یابد، لیکن امکان تغییر سرویس به سرویس پایین تر صرفا بدون بازگشت هرگونه مبلغی امکان پذیر خواهدبود.
۴.۲-چنانچه در راستای ارائه خدمات تیوان به خریدار نیاز به کارشناسی یا نیروی فنی باشد که جزء خدمات تیوان محسوب نمی‌گردد ارائه خدمات مذکور منوط به پرداخت هزینه آن طبق تعرفه روز می‌باشد. ملاک تغییرات تعرفه سایت تیوان می‌باشد.
۴.۳-تغییرات فنی: تیوان حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه‌ای را در سرویس‌های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می‌دهد تیوان موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات، از طریق وب سایت تیوان، پرتال کاربران به خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید. هرگاه به دلیل موارد ضروری، تیوان امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد و یا فوریت‌های فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان ونحوه تغییرات نخواهد داشت ضمنا خریدار به تیوان وکالت می‌دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت‌‎های سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.
۴.۴-تغییرات مالکیت: تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا وکیل قانونی وی با حدود اختیارات لازم انجام می‌گردد. تغییرات پس از ارائه مدارک هویتی اعمال خواهد شد.
۵.۱.۱-پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل به خریدار اطلاع داده می‌شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی‌گردد.
۵.۱.۲-خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکور را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۲ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی و با امضا نامه، مراتب را به بخش فروش تیوان اعلام نماید.
۵.۱.۳-در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت‌هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، تیوان مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ۳ برابر خواهد بود.
۵.۱.۴-چنانچه خریدار اقدام به خرید سرویس نماید، لیکن تا مدت یک ماه از تاریخ سرویس خریداری شده خدمات دائر نگردد خریدار می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد ظرف مدت ۴۵ روز از تاریخ خرید سرویس اقدام نماید. در صورت انقضای مدت مذکور خریدار حق فسخ معامله را نخواهد داشت و ابتدای ارائه خدمات از تاریخ دائری سرویس محسوب می‌گردد.
۵.۱.۵-تیوان مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده و تحویل شده ندارد.
۵.۱.۶-سرویس‌های مرتبط با دامنه‌ای که توسط تیوان ثبت ویا تمدید نشده اند و نزد ثبت کننده دیگری می‌باشند در هنگام پرداخت سفارش تحویل شده فرض می‌گردند.
۵.۲-حداکثر زمان تحویل
۵.۲.۱-حداکثر زمان تحویل برای سرویس‌های تیوان که با عنایت به شرایط عمومی کشور و با فرض بدترین حالات یک ماه می‌باشد.
۵.۲.۲-در صورت عدم انجام سفارش در محدوده حداکثر زمان تعریف شده، مشتری موظف به اعلام کتبی با امضا ذیل نامه به بخش فروش تیوان و دریافت رسید ارسال می‌باشد.
۵.۲.۳-پس از ثبت دامنه اطلاع رسانی به خریدار، تیوان هیچ مسئولیتی نسبت به آن دامنه نخواهد داشت و مسئولیت آن تماما بر عهده خریدار خواهد بود.
۵.۲.۴-در مورد ثبت دامین‌های ir با توجه به اینکه پژوهشگاه دانشهای بنیادی ( ایرنیک ) مسئولیت تایید و فعال نمودن آن را به عهده دارد، تیوان مسئولیتی در خصوص تائید و زمان تحویل آن را نداشته و خریدار نمی‌تواند در این خصوص ادعایی نماید. لیکن در صورتیکه مدت تائید آن بیش از یک ماه به طول انجامد، مشروط بر اینکه اطاله زمان ناشی از نقص مدارک و اقدامات متقاضی نباشد قرارداد منفسخ و با اعلام انفساخ توسط خریدار وجه پرداختی ایشان مسترد خواهد شد.
۵.۳-تطابق با سفارش : در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت سه روز از تاریخ تحویل به تیوان اعلام نموده و تیوان موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت تیوان صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس در سفارش می باشد و زمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.

۶.۱-به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط‌ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه تیوان تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می‌نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. تیوان هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمی‌پذیرد.
۶.۲-تیوان با تدابیر امنیتی خود در حد عرف و امکانات موجود مجموعه مسئول حفظ امنیت پایه سرویس‌های خود می‌باشد.
۶.۳-تیوان مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، application ها ویا برنامه‌های مورد استفاده خریدار ندارد.
۶.۴-تیوان مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای خود ندارد.
۶.۵-تیوان مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویس‌های خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
۶.۶-تیوان موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده‌ها و نرم افزارهای موجود در حد عرف و امکانات شرکت سرویس خریدار می‌باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
۶.۷-تیوان تلاش خود را برای حصول امنیت حساب آنلاین خریداران در حد عرف و امکانات تیوان انجام می‌دهد از اینرو تیوان نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می‌باشد مسوولیتی ندارد.

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومی و یا دفتر مدیریت تیوان اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید. تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۱۵ روزکاری، طرفین می‌توانند به شورای سازمان نظام صنفی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد. ضمنا طرفین نظر این شورا را به عنوان حکم مرضی الطرفین پذیرفته و حق شکایت و یا درخواست حکم به سایر مراجع را نخواهند داشت.

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می‌شود. تیوان تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می‌‎باشد. تیوان حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس‌دهی را برای خود محفوظ می‌دارد. زمانی که تیوان از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا می‌کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس خریدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی‌ها تیوان بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین تیوان در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می‌دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می‌گردد. تیوان هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین خریدار متخلف مسئول جبران خسارت وارده به تیوان خواهد بود. قسمتی از تخلفات عبارتند از:
استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی.
نصب و یا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد.
ارسال یا اجرای فایل‌های اجرایی مانند فایل‌هایی با پسوند exe , com , bat , vbs و امثالهم و در صورت وجود این فایل‌ها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می‌شود و با خریدار بر طبق قانون برخورد می‌گردد.
خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروس‌ها و یا سورس‌هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی‌باشد.
استفاده از برنامه‌های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس وسایر سرویس‌های دیگرشرکت وسایر خریداران گردد.
وجود فایل‌های حاوی ویروس عمدا ویا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری
ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا ویا سهوا (ملاک، گزارش RBL و یا بررسی تیم فنی تیوان می‌باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.
ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر ۵۰۰ ایمیل در روز و ۵۰ ایمیل در ۱۰ دقیقه مجاز می‌باشد به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیل‌ها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از خریدار را داشته و آدرس و توضیح نحوه لغو عضویت به زبان انگلیسی در متن ایمیل وجود داشته باشد).
گزارش فنی تیوان و یا IDC که سرور میزبانی در آن می‌باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون تیوان.
عدم رعایت قانون جرائم رایانه‌ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می‌باشد)
انجام فعالیت‌هایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات تیوان به خریدار و یا سایر خریداران گردد.
استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستم‌های اشخاص ثالث.
راه اندازی mail server Open relay.
انجام فعالیت IRC
فعال سازی Recursion برای DNS سرور
عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.
مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه. در صورت بروز چنین مسائلی تیوان حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می‌دارد. نمونه‌هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می‌شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده‌ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الکترونیکی، تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایت‌ها بدون مجوز از مالکان آنها و …
قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز .
استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
استفاده غیر مجاز از لوگوهای دیگران
هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه‌ای ایران
اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
انتشار اکاذیب علیه دیگران
کلاه برداری‌های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
سایت‌های فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد.
سایت‌های مرتبط یا حامی گروه‌های شناخته شده تروریست بین‌المللی
استفاده از سرویس‌های تیوان برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده‌های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل.
۸.۱-مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار و یا متصل به دامنه خریداری شده از تیوان تماما بر عهده خریدار است. این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد وسهو ویا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می‌پذیرد خواهد بود.
۸.۲-در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه‌ای جبران کلیه خسارات و هزینه‌های مادی و معنوی کلی و جزئی وارد بر تیوان در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.
۸.۳-تیوان برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرویس‌ها و اقامه دعوا و ارائه اطلاعات خریدار که محتوا یا عمل مجرمانه در سرویس خود و یا در سرویس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائی اقدام نماید.
۸.۴-خریدار موظف است که کلیه مقررات، شرایط و ضوابط تیوان و قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. در صورت عدم رعایت، تیوان حق تعلیق سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی ودریافت خسارت وارده از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر تیوان می‌باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
۸.۵-خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می‌باشند همچنین می‌بایست به حقوق سایر خریداران تیوان احترام بگذارند. تیوان حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریدارانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می‌گردد را برای خود محفوظ می‌دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۸.۶-به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی‌گردد که با پایان سرویس به پایان می‌رسد، بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده و خریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی و حقوقی تیوان خواهد بود.
۸.۷-کلیه مسئولیت عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می‌باشد و تیوان تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در بسته‌های میزبانی خود می‌باشد.

۹.۱-تیوان در تعرفه‌ی خود و یا در سایت این موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرویس‌های تیوان برای عموم سرویس‌ها در تعرفه درج شده است. لیکن موارد زیرنیز باید در نظر باشند.
حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی ۱۰٪ در بازه زمانی ۱ دقیقه
حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی ۱۰۰ مگا بایت
حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه
حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه
حداکثر Bandwidth لحظه ای در میزبانی اشتراکی ۲ مگابیت در ثانیه
۹.۲-ملاک تشخیص، نرم افزارهای کنترلی و واحد فنی تیوان خواهد بود.
۹.۳-تیوان در صورت تجاوز منابع سرویس کاربر از حدود تعیین شده، حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خریدار خواهد رساند. در این صورت، تیوان ، پس از ارتقا سرویس توسط خریدار و یا کاهش مصرف، اقدام به ارائه سرویس‌دهی خواهد نمود.
۹.۴-در صورتیکه خریدار در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه‌گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید به تشخیص بخش فنی، تیوان حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.

۱۰.۱-سرویس‌های تیوان می‌بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می‌تواند شامل موارد زیر باشد (البته محدود به موارد زیر نیست)
قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
استفاده غیرمجاز از علائم تجاری دیگران
استفاده غیرمجاز از لوگوهای دیگران
هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه ای ایران
اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
انتشار اکاذیب علیه دیگران
کلاه برداری‌های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
سایت‌های فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد
سایت‌های مرتبط یا حامی گروه‌های شناخته شده تروریست بین المللی
استفاده از سرویس‌های تیوان برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده‌های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل.
۱۰.۲-مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار و یا متصل به دامنه خریداری شده از تیوان تماما بر عهده خریدار است. این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد وسهو و یا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می‌پذیرد خواهد بود.
۱۰.۳-در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه‌ای جبران کلیه خسارات و هزینه‌های مادی و معنوی کلی و جزئی وارد بر تیوان در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.
۱۰.۴-تیوان برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرویس‌ها واقامه دعوا وارائه اطلاعات خریدار که محتوای مجرمانه در سرویس خود و یا در سرویس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائی اقدام نماید.

۱۱.۱-خریدار موظف است که کلیه قوانین تیوان و جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، تیوان حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر تیوان می‌باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.
۱۱.۲-خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می‌باشند همچنین می‌بایست به حقوق سایر خریداران تیوان احترام بگذارند. تیوان حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می‌گردد را برای خود محفوظ می‌دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۱۱.۳-به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی‌گردد که با پایان سرویس به پایان می‌رسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده وخریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی و حقوقی تیوان خواهد بود.
۱۱.۴-کلیه مسئولیت‌های عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می‌باشد و تیوان تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در بسته های میزبانی خود می‌باشد.

۱۲.۱-تیوان معادل ۳ روز تقویمی از زمان خرید دارای گارانتی برگشت پول بدون شرط تنها برای سرویس میزبانی وب خود می‌باشد. و از این رو پس از این زمان، گارانتی به سرویس میزبانی خریدار تعلق نمی‌گیرد.
۱۲.۲-تیوان تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه خرید را دارد. در خصوص اختلالات و موارد دیگر مانند ارتباط اینترنت خریدار و برنامه نویسی وب و نرم افزارها و مشکلات دامنه‌ای مسئولیتی متوجه تیوان نمی‌باشد. تیوان درخصوص اختلالاتی که در اثر اقدامات اشخاص ثالث یا سازمان‌های مرتبط یا ناشی از اقدامات خود خریدار یا عواملی که خارج از اختیار تیوان می‌باشد و خسارات ایجادشده مسئولیتی ندارد.
۱۲.۳-ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی ویک سایت Tracer معتبر که باید توسط تیوان تایید شده باشد، است.
۱۲.۴-زمان اختلال در سرویس خریدار در صورت درخواست کتبی وی با اعلام مدت اختلال و تائید واحد فنی در صورتی که میزان تجمعی آن از ابتدای دوره از ۰.۵٪ کل دوره بیشتر باشد به مدت سرویس افزوده می‌گردد.
۱۲.۵-ارائه خدمات پشتیبانی در تیوان بر مبنای پرتال پشتیبانی می‌باشد.
۱۲.۶-نحوه ارتباط مستند خریدار برای درخواست‌های گارانتی و پشتیبانی باید از طریق پرتال پشتیبانی باشد.
۱۲.۷-سرویس‌ها و رویه عمومی تیوان بر اساس استاندارد فنی بین‌المللی و داخلی و مصالح تیوان تعریف شده و برای خریدار غیر قابل تفکیک و تغییر است و خریدار موظف است بررسی لازم خود را قبل از خرید سرویس بعمل آورده باشد و خرید سرویس بمنزله پذیرش کلیه شرایط تیوان و قوانین و قواعد داخلی و بین المللی می‌باشد.
۱۲.۸-چنانچه سرویس طبق شرایط خرید ارائه شده باشد تیوان مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.
۱۲.۹-تیوان نسبت به نصب و عملیاتی شدن نرم افزارهائی را که مورد تائید بخش فنی نمی‌باشد مسوولیتی ندارد.
۱۲.۱۰-تیوان در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غیر مستقیم وارد بر خریدار در استفاده از سرویس و یا اطلاعات خریدار محدود به بند خسارات این شرایط خواهد بود.

۱۳.۱-تمدید یک دامنه تاریخ گذشته در صورت امکان تمدید ، ممکن است دارای جریمه تاخیر نسبت به تعرفه عادی باشد که این جریمه مطابق با قوانین ICANN و ثبت کننده اصلی اخذ می‌گردد.
۱۳.۲-تاریخ مستند برای مدت ثبت دامنه ،whois های بین المللی می‌باشد.( در خصوص دامنه های ir. استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)
۱۳.۳-اگر در سفارش خریدار، دامنه‌ای باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت ننماید و یا در حین تکمیل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص دیگری ثبت گردد و یا انتقال دامنه‌ای به تیوان باشد که به هر دلیل انجام نگردد، تیوان تنها موظف به بازگرداندن هزینه ثبت و یا انتقال آن دامنه به حساب خریدار در پرتال کاربران می‌باشد.(در قالب شارژ موجودی پرتال کاربری.)
۱۳.۴-در صورت درخواست انتقال یک دامنه به پنلی خارج از تیوان از طریق پرتال کاربران تیوان حق ممانعت از تکمیل مراحل انتقال را ندارد.
۱۳.۵-از آنجا که تیوان ثبت و تمدید دامنه و انتقال برای خریدار را به صورت واسط انجام می‌دهد عدم پذیرش توسط ثبت کنندگان بین المللی و یا ثبت کننده .Ir نسبت به ثبت و یا تمدید دامنه به هر دلیل مسئولیتی را متوجه تیوان نخواهد کرد.
۱۳.۶-خریدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکیتی دامنه برای خود تحقیق لازم را به عمل آورده و تیوان در صورت ادعای شخص ثالث صاحب حق مورد تائید تیوان و مراجع ذیصلاح ایرانی و بین المللی آن دامنه را مسدود نموده و به رای مراجع و یا قوانین بین المللی عمل می نماید.

۱۴.۱-تیوان مسئولیتی در قبال از بین رفتن داده‌های موجود در فضای میزبانی وب به خریدار نداشته و خریدار موظف به تهیه نسخه پشتیبان از داده‌های موجود در سرویس خود خواهد بود و درصورت امکان و صلاح‌دید تیوان، تحویل داده ها صرفا به خریدار و منوط به پرداخت هزینه های اعلامی از سوی تیوان امکان پذیر می‌باشد.
۱۴.۲-تیوان مسئولیتی نسبت به بارگذاری اطلاعات (Upload) در فضای میزبانی خریدار و یا download اطلاعات وی به صورت رایگان ندارد.
۱۴.۳-تیوان مسئولیتی نسبت به نصب نرم افزار برای خریدار به صورت رایگان ندارد.
۱۴.۴-خریدار بایستی اطلاعات فنی کافی و آشنایی لازم جهت استفاده از سرویس میزبانی وب داشته و تیوان مسئولیتی نسبت به آموزش و نحوه بهره‌برداری صحیح از سرویس ندارد. ولیکن درصورت تشخیص نیاز از سوی تیوان ایشان راهنمایی‌هایی را به خریدار ارائه می‌دهد.

۱۵.۱-خریدار موظف است در صورت بروز مشکل نرم افزاری مورد را به بخش پشتیبانی تیوان اطلاع داده و تیوان پس از دریافت هزینه‌های مربوطه جهت رفع مشکل اقدام نماید.
۱۵.۲-مالک تجهیزات و سخت افزار سرورها، تیوان می‌باشد و پرداخت هزینه اجاره سرور موجب ایجاد حق مالکیت نسبت به عین (یا منافعی فراتر از قرارداد اجاره) برای خریدار نمی‌گردد.
۱۵.۳-در صورت بروز مشکل سخت افزاری که موجب عدم دسترسی به سرور شود خریدار موظف به اعلام مورد به بخش پشتیبانی تیوان بوده و تیوان پس از اطلاع موظف به تعویض سخت افزار معیوب به صورت رایگان می‌باشد.

۱۶.۱-خریدار موظف است سرویس‌هایی که نزد تیوان تمدید می‌نماید را از نظر تمدید شدن کنترل نموده و در صورت عدم تمدید توسط تیوان، حداکثر ۷ روز تقویمی پس از زمان انقضاﺀ مراتب را کتبا به مقام مسئول و یا واحد شکایات ارسال نماید.
۱۶.۲-توافقات خاص تنها به صورت کتبی و با مهرو امضاﺀ مجاز تیوان معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبی یا شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است.
۱۶.۳-خریدار موظف است تحویل، تطابق واجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.
۱۶.۴-تیوان هیچ مسئولیتی برای بدست آوردن دامنه از دست رفته و یا اطلاعات حذف شده از روی سرورهای میزبانی پس از اتمام قرارداد و یا به هر نحو دیگر، نخواهد داشت.
۱۶.۵-تیوان انقضاء سرویس‌های خریدار را قبل از تاریخ انقضای سرویس از طریق پرتال کاربری یا پست الکترونیک به خریدار یادآوری می‌نماید و عدم دسترسی خریدار به پست الکترونیکی خود یا پرتال کاربران، مسئولیتی را برای تیوان ایجاد نخواهد کرد. بدیهی است مسئولیت نگهداری داده‌ها و کنترل آنها از زمان انقضا سرویس بر عهده خریدار می‌باشد.
۱۶.۶-وضعیت اعتبار، فهرست سرویس‌ها و پرداخت‌های خریدار در اکانت وی در پرتال کاربران قرار دارد و همواره وی می‌تواند برای آگاهی از وضعیت عملکرد خود از طریق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نماید.
۱۶.۷-مدت زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات تیوان و همچنین زمان بررسی جرائم و اعمال تشخیص کارشناسی به مدت زمان سرویس‌دهی افزوده نمی‌گردد.
۱۶.۸-امکان دریافت هرگونه سرویس هدیه پیش بینی شده در برخی از بسته‌های میزبانی تنها در هنگام خرید بسته وجود دارد و طی مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزینه آن به حساب کاربری خریدار واریز نمی‌شود.

۱۷.۱-به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده‌ها و فایل‌ها با خود خریداران بوده و همه خریداران می‌بایست نسخه پشتیبان کلیه داده‌های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای تیوان نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و تیوان در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
۱۷.۲-مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس‌های سرورهای اختصاصی صرفا به عهده خود خریدار می‌باشد و تیوان در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

۱۸.۱-نحوه پرداخت به صورتیست که در پرتال کاربران درج شده است. به طور عمومی خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.
۱۸.۲-خریدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدی و یا در وجه حسابهای اعلام شده در پرتال کاربران یا از طریق درگاه‌های آنلاین بانکی موجود در پرتال کاربران بپردازد. در شرایطی که شرکت در راستای مساعدت با خریدار اقدام به پذیرش چک مدت دار در خصوص سفارش وی نماید، با عدم وصول وجه چک قرارداد منفسخ و مبالغ پرداختی توسط خریدار به عنوان خسارت غیرقابل استرداد به نفع تیوان برداشت و تیوان هیچ تعهدی درقبال خریدار نسبت به سرویس خریده شده و یا عودت وجه پرداختی نخواهد داشت و چنانچه ارائه سرویس خریدار آغاز شده باشد کل وجه چک نیز بعنوان خسارت توسط تیوان وصول خواهد گردید و خریدار هیچ حق و ادعایی نسبت به وجوه پرداختی و یا استرداد چک نخواهد داشت.
۱۸.۳-به دلیل محدودیت‌های نگهداری داده‌های حسابداری، فیش بانکی و یا حواله‌ای که برای افزایش اعتبار و یا پرداخت یک صورت حساب، تنها تا ۶ ماه پس از واریز قابلیت استفاده را خواهد داشت.
۱۸.۴-در صورتیکه تیوان تشخیص دهد هر یک از سرویس‌ها و یا کالای خریداری شده در زمان تحویل، با حجم بیشتر و یا با امکانات بهتر و یا زمان طولانی‌تر و یا هر مورد هزینه بر بالاتری از مشخصات مندرج در سفارش مورد استفاده وی قرار گرفته و یا به هر دلیل خریدار به این حجم بیشتر و یا امکانات بهتر و منابع بیشتر و یا زمان طولانی تر دست پیدا کرده است، حق خواهد داشت مبلغ ما به تفاوت تعرفه‌ای آنرا از خریدار دریافت نماید؛ پرداخت این هزینه برای خریدار اجباری می‌باشد و تیوان حق استیفا طلب خود را خواهد داشت.
۱۸.۵-تیوان برای گسترش خدمات و افزایش سرویس دهی به خریداران خود در بازه‌های مختلف زمانی اقدام به انتشار و توزیع کوپن‌های خرید می نماید. لازم به ذکر است که تیوان فقط در بازه های تخفیف و ایام اعلامی کوپن های مربوطه را پذیرش می نماید.
۱۸.۶-برای خرید یک سرویس میزبانی و یا یک بسته نرم افزاری امکان پذیرش بیش از یک کوپن وجود ندارد.
۱۸.۷-هیچ یک از کمک هزینه‌ها و خدمات مازاد بسته‌ها قابل تبدیل به ارزش ریالی و کسر از فاکتور نمی‌باشد.
۱۸.۸-بازگشت پول:
۱۸.۸.۱-کلیه سرویس‌های تیوان به استثنای سرویس‌های اعلام شده در زیر دارای ۷ روز ضمانت برگشت وجه از زمان پرداخت می‌باشند. سرویس‌هایی که ضمانت برگشت پول ندارند عبارتند از:
کلیه هزینه‌های مربوط به خدمات دامین (شامل ثبت، انتقال، تمدید دامین)
سرویس‌های سرور اختصاصی و تجهیزات و خدمات جانبی مرتبط با آنها (مانند فایروال، مانیتورینگ، مدیریت سرور و …)
سرویس‌های میزبانی اختصاصی و سرورهای مجازی خارج از ایران
سرویس‌های سایت ساز و پنل پیامکی
سرویس‌های اپلیکیشن ساز
۱۸.۸.۲-ضمانت برگشت وجه تنها در هفته اول سرویس‌های جدید ارائه می‌شود. تمدید یا ارتقای هر سرویس شامل ضمانت برگشت وجه نمی‌شود.
۱۸.۸.۳-پس از پایان مدت ضمانت برگشت وجه، هیچگونه درخواستی مبنی بر برگشت پول مسموع نخواهد بود.
۱۸.۸.۴-برگشت پول با درخواست کتبی مالک تنها با حضور وی یا نماینده قانونی او در محل تیوان یا از طریق اعلام یک شماره حساب سیبا توسط مالک به ایمیل شرکت و واریز اینترنتی به آن حساب از طریق سیستم اینترنتی شبا بانک شهر پس از کسر کارمزدهای مقرر تیوان و هزینه‌های قرارداد مانند هزینه پیک و هزینه کارمزد بانکی ممکن است.
۱۸.۹-بدهی‌ها:
۱۸.۹.۱-تیوان با اعلام و اخطار قبلی و بعدی در خصوص تسویه بدهی‌های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است و یا سایر سرویس‌ها و خریدهای قبلی خریدار را داشته و می تواند در صورت تمایل با تملک برخی از آنها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرویس) از میزان بدهی (اصل بدهی، جرائم و یا خسارات وارده بر تیوان) کسر نماید.
۱۸.۹.۲-تیوان برای هر روز تاخیر خریدار در تسویه بدهی‌ها، خسارات و یا جرائم و امثالهم معادل دودهم درصد (۰.۲٪) خسارت به صورت روزانه منظور می نماید که بطور یکجا و در هنگام تسویه بدهی، خریدار موظف به تسویه مجموع آن خواهد بود.
۱۸.۱۰-جرائم :
۱۸.۱۰.۱-تیوان حق دریافت هزینه برای تاخیر مشتری در تمدید به موقع سرویس‌های دامنه، میزبانی و امثالهم را طبق تعرفه داخلی تیوان خواهد داشت.
۱۸.۱۰.۲-تیوان حق دریافت هزینه فنی جهت رفع مسدودی یک سرویس را طبق تعرفه داخلی تیوان خواهد داشت.

تیوان هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، حملات سایبری و محدودیت‌های دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی تیوان تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می‌نماید. تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین تیوان مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.

با پرداخت مبلغ سفارش و یا عضویت در سایت تیوان، خریدار مقررات ،شرایط و ضوابط تیوان را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

تیوان برای حفظ اطلاعات شخصی خریدار تلاش نموده و در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد. اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دلیل قابل رویت بودن برای عموم از این قاعده مستثنی می‌باشد.

۲۳.۱-خدمات تیوان به همان شکلی که هستند ارائه می‌شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی‌گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی‌شود. همه ضمانت‌های کتبی و شفاهی در مورد سرویس‌های تیوان که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می‌باشند. تیوان هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی‌پردازد. تیوان تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.
۲۳.۲-سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویس‌ها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و تیوان هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

عدم اجرای بخشی از شرایط و قوانین تیوان نسبت به خریدار یا دیگران به منزله سلب حق اجرای قوانین از تیوان نمی‌باشد.